I'm on the right track, baby. I was born this way.

Jag och Emma håller mycket intressanta konversationer när hon är här.. två exempel:


Kajsa - visst börjar mitt hår bli längre?
Emma - "Pillar med sin telefon..." mmm... det är för att det växer...
Kajsa - NÄHÄÄÄEE?!?!

Emma - har du ett stort linne jag kan få låna?
Kajsa - mjaa, kolla i garderoben!
"Emma fifflar runt lite i lådorna"
Emma - Kajsa... det ligger en dildo här!
"Kajsa stirrar upp ögonen, blir röd i ansiktet"
Kajsa - eehhh va?
"Båda börjar asgarva"
(Och nej, det låg ingen dildo där! haha)

Idag åkte jag till staden och umgicks lite med William, hihi.
Rätt trevligt! såg även massor med folk jag kände, men orkade inte hälsa idag.
haha, förlåt om jag verkade otrevlig, hade bara en sån dag!:)
Sen kom jag hem och såg att Emma va hemma.
Så nu blir det röjj i valne, fest hela kvällen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!