Livet är inte hur många andetag du tar, utan de gånger ditt hjärta hoppar över ett slag.

Dagen började klockan halv 10 på pappsen väckte mig och sa att jag skulle göra mig iordning för Ellens konfirmation.
Så jag klev upp och övningskörde upp till kyrkan.
Konfirmationen varade i ca. 1,5 timme, hade inte Robin varit där hade jag haft skittråkigt.
Men vi roade varandra med fula sms, haha, knäppis!
Sen åkte vi hem och åt tårta! Lite gott faktiskt :)


Efter det åkte vi hem till Emma och hälsade på hennes små kattungar, 4 st som va 3 veckor gamla!
Hur söta som helst med andra ord!
hihi, sen hälsade jag även på min kära häst på vägen hem.
Stackarn har fortfarande inte kommit in i flocken, men hon såg heller inte ut att må allt för dåligt:)
Och nu sitter jag i köket och försöker röra ihop lite mat, stuvade mackaroner och korv.
Får se vart detta slutar då! haha ;)



Min dag i bilder:
wegojåwogj
Ellens konfirmandgrupp. hihi
wgpojrwågj
pewogjåwgj
inte alldeles lätt att ha 2 kattungar stilla så de blir fina med en mobilkamera...

gfewgfew
gfweg
åojåoj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!