Nittonde Maj Tvåtusenelva.

Tänkte skriva lite om dagen, eftersom jag är sämst på uppdatering nu för tiden.
Men nu är min dator inlämnad på lagning och såfort jag får tillbaka den ska jag komma igång på riktigt igen med bloggandet!


Dagen började klockan ca. 9 imorse hemma hos pauline i hennes lägenhet då vi var på bio igårväll och såg Pirates of the carribean i 3D, riktigt bra faktiskt! 4 toasters av 5 möjliga! lätt.
Aja, runt 12 kom vi iaf hem till lägenheten då hennes granne också kom inrusande i trapphuset och sedan sprang in i hennes egna lägenhet och panikgrät och fipplade runt i skåp osv, varken jag eller pauline hade någon aning om att det kunde höras så tydligen genom väggarna! Uscha, iaf så höll det på ca. 1 - 1,5 timme och sedan somnade jag och pauline, lite oroliga, men funkade för att somna!:)

Jaja, tillbaka till morgonen, vi blev väckt av samma tjej när hon än en gång började panikgråta och smälla i sin lägenhet och det hände även många fler saker i lägenheten jag inte orkar skriva ut här, hon skrek till sig själv (eller om hon pratade i telefon vilket vi inte tror att hon gjorde) och lite annat.
Så jag och Pauline tog tillfället i akt och ringde 112, hur coolt? ;) haha, tillslut kom det iaf 2 ambulanskillar och 2 polismän och olyckligt nog hade hon slutat och lugnat ner sig när dom kommit. Så det blev ingen större utredning.
Aja, vi kom till skolan ca. halv 11 och blev inte mycket av första lektion där!

Andra lektionen va tyska, fick även tillbaka tyska nationella proven.
Usch, missnöjdare tjej! 1 förjävligt poäng ifrån MVG! Alltså snälla.... ÅHHH!!
Sen hade vi muntliga nationella i tyska, HAHA, ingen tog det seriöst tror jag, iaf inte jag. så vi kan väl räkna med lite sämre där..?

Sen gick jag på staden med Ida, Saga och Wille, Alexandra gick också med oss en stund, men det var inte så länge.
Och sen åkte jag hem och övningskörde lite med opeln vi funderar på att köpa! hihi, asmysig bil!

Nu ska jag sova, haha, skrivit mycket nu, så klaga inte! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!