Sanningen låter mest hemskt när det kommer från dig.

Så jädra skönt att det här är sista seriösa veckan för min del.
sen är det sommarlov, och jag kunde inte bli mer glad över det!:)
På ekonomin förberede vi våran "lektion" vi ska ha för klassen, jag, Elin, Ejja, Putte, Linus och Joel!
hihi, budget, affärsidé och annan skit som faktiskt är rätt viktigt i ekonomin. haha, sammanfattning, och jag som knappt varit på lektionerna.! skönt
Aja, på tyskan fick jag även reda på att jag fick Mvg i Hör och skriv på nationella! Vilket gjorde min dag faktiskt!
44 av 46 på hör och fick inget negativt alls om min skrivning! SCOOORE!
Så nu vet jag vad jag har för betyg i tyska steg 3 iaf, thihi. slappat mig igenom hela året, kanske var tysklandsresan givande för språket? hihi!

Aja, sen gick jag på stan lite med Idis. Så träffade vi även Abel och Linus på Torget, så vi satte oss med dom och pratade och solade lite! Efter nån halvtimme kom även Isabelle och Anna och gjorde oss sällskap, så det blev mysigt!
Så åkte jag hem och blev tillsagd direkt av pappa att sätta mig i bilen och övningsköra, först till Järpen, och sedan körde vi ca. 2 timmar i staden medans vi väntade på att Ellen skulle bli klar på fotbollen!
Det går bra nu, och jag kan knappt bärga mig tills jag får mitt körkort!

Nu ska jag sova, så jag orkar dansen imorgon på idrotten! hihi.


fgwe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!