your close enough to crush my heart.

Första riktigt långa skoldagen den här veckan..
Började som vanligt ekonomin 8.15, och den här lektionen jobbade jag faktiskt på rätt så bra!
Känns som att jag äntligen börjar fatta något - när vi har ca. 2 veckor kvar och sen blir det aldrig mer ekonomi!
Skönare!
Fick iaf ett hemprov som jag måste göra för att nå g i betyg, känns ändå rätt skönt att veta att jag troligtvis slipper detta förbannade ig!
Sen for vi iväg till lillänge med klassen och hade frilufsliv på idrotten, kändes som att våran grupp presterade riktigt bra, så det var ju skönt!

Efteråt fick jag också träffa min mycket bra vän Victor, så jag och Ida fick följa med honom och välja ett par skor åt honom:) hihi, blev ett par svarta, rätt snygga:)
Sen drog jag och ida på föreningsrugbyn och kollade lite, trodde det skulle vara roligare faktiskt..
Sedan drog jag hem till Wille och hängde lite med han och Liam, och nu spenderar jag min sista kväll hemma.
Om nu jorden tänker gå under imorgon!

Bjuder även på lite bilder ifrån dagen:) hihi

rwew
haha, Ida och vår fina eld vi fick till:) klarade det med 1 tändsticka, rätt awesome!

jgf
Den bjuder jag på.. haha, fint lindat tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!