Alla vill till toppen och göra karriär.

Godmorgon!
Idag försov jag mig, otippat? Nej.. faktiskt inte!
Börjar bli en vana nu :s
MEN, jag missade dessutom bussen, och eftersom jämtland är så oerhört tät med bussar, så åker jag med mamma in till 9 istället för att vara hemma, för ja, det går endast en buss förbi mig på morgonen, sen en buss hemåt på kvällen.
Så missar jag bussen här måste jag antingen ta skjuts till nälden till en annan buss som kommer en timme senare, eller skjuts till krokom.
Men idag har jag turen att mamma ska in och jobba, så då åker jag med henne :D


TAGGA MATTEPROV NURÅÅÅ!!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!