Älskar alla mina underbara vänner, tack för att ni är dom ni är <3

Idag har dagen kännts så sjukt lång :o
Kommer inte ens ihåg vad vi åt till lunch? haha braa...
Aja, efter skolan va jag iaf och kollade på när Saga klippte sig, såg inte klart allt..
men det jag såg vart bra iaf ! :)
Sen träffade jag upp Yvette, så tog vi samma buss hem:D
Nu har jag gjort klart i stallet och hatar att det har kommit snö och att det är tokhalt på vägen..
fan, helt fel årstid att ta körkortet på känner jag, menmen..
Trotsar iaf halkan ikväll och anmäler mig att köra!
Tralalalalaa, älskar er :*



jpjåk
sommar igen? Jatack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!