Fan, Jag saknar dig varje dag.

Men det kommer Aldrig bli vi igen.
Bara att acceptera och gå vidare.




Östersund jävla skithåla vad less jag är på folket som bor här!
Ni undrar varför jag är så jävla hatisk mot Sverige (jämtland), och bara åker härifrån hela tiden?
Kolla omkring er, fler idioter i en och samma stad får man fan leta efter.
Visst, vissa är otroligt sköna och helt underbara, men det är minioriteten.
Ja, många tycker även jag är en fet idiot, och det är jag antagligen, men inte ens i närheten av andra som bor här.
T.ex att dra in andra i en konflikt mellan 2 personer, vad fan är meningen med det? Typiskt Östersundsbor.
Och att tomma hot skrivs hit och dit, men i verkligheten inte gör ett piss, det är vad östersundsbor älskar.
Och nej, jag drar inte alla under samma kam, säger bara att många här i staden är riktiga idioter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!