Godnatt.

Går nu och lägger mig i min egna säng, första kvällen under helgen!, så har jag prov imorgon i matte.
Jag känner på mig att jag kommer få IG, hatar matte. Fyfan säger jag bara!


Föresten, varför blockar man folk på msn, och inte bara tar bort dom? alltså haha.
Blev precis uppblockad av en som jag varit blockad för i en evighet på msn, och sen blockade han mig direkt igen?
Fel att ta bort mig om du inte vill ha kontakt med mig?
I don't care anymore!
hihi, puss på er,


Ni som är så härliga och blockar mig på msn, jag är mer tacksam över om ni tar bort mig, så slipper jag bry mig om ni ragear och blockar upp och blockar igen.
Tack på förhand! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!