Halloweenfirande och körkortsplugg.

Förlåt för dålig uppdatering, men har varken haft ork eller tid att blogga något ;)
Förra helgen va bäst, iaf fredagen!
Förfest hos Emelie och sedan drog jag, Goffe, Jesper och Josefin på Olles.
Kvällen kunde verkligen inte bli bättre :D


Sen har jag pluggat körkort och vart och sett på Paranormal Activity 3 med några fina personer.
Personligen är jag riktigt besviken på filmen, dock hade jag inte så höga tankar om den efter 2an, men efter vad alla sagt om den trodde jag väl ändå att den skulle vara rätt hemsk..
Men jag skrattade väl typ hela filmen.. haha, hatar skräckfilmer, blir typ inte rädd längre :(


Och körkortsplugget går framåt, men jag hatar det verkligen!
Nu ska jag lyssna på lite musik, och sen ska jag sätta mig lite mer med körkortet.
puss :*




Blev några bilder från i Lördags! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!