Jag vill skrika ut ditt namn.

Hej.
Jag måste bara få skriva att ja - jag saknar dig, jag saknar vår vänskap.
Men jag måste också få tilllägga att jag är så jävla glad att det kom fram, jag ångrar ingenting.
Så jävla less på alla jävla bråk vi haft jämt, och när något sånt här dyker upp, får man veta vilka som är äkta, och vilka som falska. Vilka som sköter sånt här moget, och vilka som är omognare än en 5 åring.
Äntligen!
Och när du inte ens kan hälsa på mig, så säger jag bara - dra åt helvete!! jag gjorde fel, men ett hej, hur mycket är det begärt?
Och när du sätter all skuld på mig, när det inte BARA va jag som gjorde fel, visar också på varför jag inte borde bli vän med dig igen.
Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!