Ögonen svider och hjärtat bränns.

Skolan idag var slapp, som vanligt.. Talet sköts upp ännu en dag, imorgon kommer det gå sämst, men jag orkar inte bry mig längre! Vill bara komma iväg till Tyskland nu, och leva livet lite.. :)
Satt förövrigt kvar 2 timmar idag efter skolan med Alexandra och försökte få till en Powerpoint, haha, åh, så skrev jag lite på mitt tal också, som försvann, BRA KAJSA! hata det här fittiga arbetet.. haha!

Kom hem och satte mig och kollade runt lite på hästar, och några avkommor från Clinton II, pappan till min häst!
Älskar att sitta och jämföra andra 1åringar med min, när de har samma far!
Och faktiskt, så är min riktigt fin :') Jag är så glad att jag köpte henne!

Så kollade jag även in på den här hemsidan:
http://www.soeren-pedersen.de/index2.html

Det är hemsidan åt han som köpte min älskade Balou!
Som ni ser om ni kikar in på hemsidan, så kan han verkligen inte annat än stormtrivas i det där stallet!
Det är något jag aldrig skulle kunna ge honom om jag köpt honom, men jag hatar verkligen att jag inte slog till tidigare och köpte honom! Jag visste ju ändå redan från början att det där va hästen för mig!:/
Nej, nu saknar jag honom bara mer..

Så då blir det kaffe och pepparkakor och en bra film.. puss :*

balou
balou hoppar;)
Balou <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!