Övningsköra hit, och övningsköra dit.

regnat hela dagen idag, så hästarna fick komma in extra tidigt idag ;)
haha mesKajsa..  men hellre det än att dom ska stå ute och frysa.. :)


Idag har jag bara legat och kollat på himym och druckit kaffe i mängder!
Sen ikväll åkte jag och pappa till stan för att övningsköra en sväng.
Så taggad tills imorgon, men nervös! tänkt om jag kuggar mig? tänk om jag klarar det? fan, blandade känslor inför det.. haha..
Nu ska jag gå och kolla om pappa är klar med maten, tokhungrig..
Så är det dessutom skola imorgon, haha, skönare.
puss på er :*

då får man äntligen träffa mina fina igen :') <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!