På skolan..

Godmorgon på er, typ.. :)


Dagen började med att pappa kom in och väckte mig en timme innan jag tänkte kliva upp, TACK PAPPA! haha..
Sen åkte jag iaf in till tandis och tog kort osv efter tandställningen, så skönt att den är borta!
Men att man skulle träffas så mycket efter, trodde jag inte man skulle behöva.. haha..
Så nu sitter jag här, på skolan..
Tänkte göra klart lite arbeten, men fanns ingen bärbar dator över, och det programmet jag behöver finns inte på de stationära.. Haha, skitdag.
Så börjar jag klockan 12, och då har jag bild och sen blir det ridning hos Christelle och sen massamassa plugg, prov imorgon ju.. Geografi.. Döda mig!
haha..
pusss :*




Kommentarer
Anonym

Tungpeirsing? Gjorde du det?

2011-11-25 @ 23:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!