Powerpoint?

Jag har ett mycket stort problem.
Har tal imorgon, vet inte alls vad jag ska prata om, men jag kör nog på kroppsspråk, inte för mycket man kan prata om och rätt självklart typ!
MEN, jag har sagt till min lärare att jag har en powerpoint på G, men hur fan gör man en sån!?
Har inte ens det programmet på min dator tror jag, så om det finns någon snäll själ där ute som är villig att förklara för mig, så hör av er!
Behöver hjääälp! haha.. 



kogujough
Jag vill, jag vill, jag vill åka utomlands snart. Sola, bli brun, dricka goda drinkar på stranden.. Alltså geee mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!