sämst dag.

Idag blev inget som planerat.
Höll inget tal, varför? Läraren hade antagligen glömt bort det, och jag påminner honom inte i onödan direkt!
Så fick jag veta att det kommer bli jobbigt för mig att få ledigt så pass länge, och att jag kommer missa nationella och sånt om jag åker nästa vecka!
VAD VILL MITT LIV?
Så blev utgången ikväll inställt också för att alla här i den här förbannade fittiga stan ska vara så jävla torra..
usch.
Nu ska jag sova, och längta till morgondagen, då jag ska ner till Christelle och rida finhäst! :')


Så håller vi tummarna för utgång på Fredag istället jaaaaoo!
:*

Ponnyhingst e: Nuts.
Hoppsto e: Balou du rouet.
2 utav hästarna jag har som inridningsprojekt nu när jag åker ner:')

Saknar det, och snart är jag där igeen :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!