Som Håkan sa; Jag hatar att jag älskar dig.

Har lagt bloggen på sidan som ni kanske märkt, haft på tok för mycket att tänka på den sista tiden.
Och det är inte bara bloggen som lagts åt sidan kan man ju tillägga..


Aja, jag har fullt upp i skolan och har massor med arbeten som ska in osv.
Så skjuter jag ju upp gymmandet vecka på vecka, och nej, jag gör det inte för att vara lat, utan för att jag har inte tid.
Ibland hatar jag verkligen att bo så långt ifrån staden.. :/
Aja, nu ska jag lägga mig och kolla på en film, och kanske somna tidigt idag (?)
För imorgon splittar jag min sovmorgon och åker till tandis på morgonen :( sugliv.
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!