Varför vill du riva ner mitt stängsel?

Igårkväll blev betydligt trevligare än trott!
fick besök utav några finisar, så drack vi kaffe och pratade en stund, och sen drog dom vidare till stan.. haha
åhh vad jag hatar att bo på lander föresten! Helt värdelöst!


Och idag började dagen med att jag försov mig lite, gick ut och skulle ta ut hästarna, så smiter min häst...
kuuul!..
tur att hon vet vart hagen är ;)
Så jag tog ut dom andra, så gick jag och hämtade lillan sen som hade vandrat iväg på åkern och åt lite gräs där..
Hon får tillochmed stå UTAN täcke idag, herregud! 6 November och min häst står utan täcke.. BRA SVERIGE!! :D:D:D
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av himym, och sen ska jag ringa pappa och kolla om han vill ut och åka lite i stan idag, hihi ;)
puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!