WOHO, ÄNTLIGEN!!!!

nu är det såhär va.... ATT KAJSEN HAR ÄNTLIGEN KLARAT KÖRKORTET!
60 rätt utav 65 på teorin, och han hade inget att säga till om, om min körning!! :D
Så jävla skönt att klarat allt på första försöket:')
Men jÄVLAR vad jag kämpat för det här, och känslan är obeskrivlig!
Varit ute och kört bil ikväll och hållt Christelle sällis i stallet medans hon klippte hästar, så ryckte jag även manarna när jag ändå var där!:')


Nu ska jag sova, för första gången på länge, riktigt skönt!
Och förhoppningsvis slipper jag alla mardrömmar om hur det skulle gå på provet och hur mycket fel jag skulle göra!
hihi, nu är jag gladis, puss på er:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!