Dagar som den här, mår jag som bäst!

Dagen började i katastrof när jag försov mig, men den kunde verkligen inte sluta bättre!

Kom till skolan, kollade på en film, drog till körskolan, körde, åt, satt med teori 3 timmar på körskolan, fikade med mamma och Ellen, köpte skor, drog hem!
Haha, där har ni min dag! Körskolan gick bäst idag, det gjorde resten av min dag helt underbar! + att jag fick underbara skor utav mamma.
Kvällen avslutades hos Gummi, Maria och Emelie med jättegod middag, och mycket prat om allt och ingenting!
Så jäkla mysig familj, hihi, jag gillar er :)
Sen blev jag helt plötsligt "fyllechaffis" hem, en sån tur att mamma och pappa har en sån skicklig förare ;)


nej nu ska jag sova, pluggdag som väntas imorgon (eller unghästutbildning, who knows?)
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!