DÖR!

Alltså åh!
Satt och skrev med sötida och då skrev hon om matteprovet imorgon!
JÄVLA SKITLIV!
Seriöst, hur kunde jag glömma det???
Prov i matte och jag har räknat max 5 uppgifter på kapitlet vi har prov i! Så skiter helt klart i provet imorgon och tar det en annan gång istället, tänker inte kugga mig bara för att jag är glömsk..
Så har jag 2 inlämningsuppgifter i svenskan, 1 prov i svenska jag måste göra och sen är det antagligen något mer jag också har glömt..
Jajust, träningsdagboken som skulle in för några dagar sen..
alltså, döda mig, eller kör bort mig till tyskland igen?
hata det här!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!