Hatar att stå mellan ett val som står mellan vad hjärtat vill, och vad hjärnan vet.

Idag har varit en av de bättre dagarna, älskar när jag slipper träffa folk jag mår dåligt av!
Tog 8.20 bussen in till staden och gick direkt till körskolan, satt med teori innan min dubbla körtid!
Efteråt satt jag ännu en timme med teorin innan jag gick och träffade Wille.
Vi tog oss en trevlig promenad till Willys där vi köpte 2 kilo godis ungefär, haha, inte helt fel!
Sen tog jag en Fika med papsen.
När jag kom hem va det bara att byta om och sen åka upp till wången och träna!
Så jävla skönt, älskar att bara komma upp på hästryggen och få tankarna på något jag älskar!

Sen blev det Desperate Housewives, och nu ska jag snart sova..
Föresten, jag tänker aldrig mer förklara Wordfeud för någon, nu vinner tillochmed mamma över mig.
Pinsamt.. haha


fewfw



Hur lyckas jag alltid ställa till det såhär för mig?
Du blir för fan bara snyggare..
Och jag är så jävla utseendefixerad, jag vet att det är fel.
Men ändå fortsätter jag? Dö Kajsa, Dö! haha.. nerå, men seriöst.
Någon som vill få mig att ändra tankesätt, varsågod.
För jag lyckas tydligen inte oavsett hur mycket jag vill.

Förlåt, för idag, för imorgon, och för igår.
Och alla andra dagar, som varit, och som kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!