Hemkommen.

Måste bara få börja med att få berätta vilken jävla otur jag har i mitt liv! seriöst! inget funkar som jag vill typ!
hatar det.. haha, allt går alltid åt helvete..


Aja, började med att jag nästan hade övervikt i väskan, + att jag egentligen fraktade för mycket sprit osv än vad jag verkligen får. Eftersom jag inte är 20 får jag egentligen inte frakta nånting, dvs, det vart mycket för mycket.. haha ;)
Kom iväg, saknar resa Tyskland btw!
Fixade även hela resan hem, otroligt nog! Men helt problemfri var den ju inte direkt. haha! Jag lyckas alltid med något!
Kom hem och skulle packa upp min alkohol, öppnar väskan och möts av att det stinker så fruktansvärt därifrån..
Ser Massor med glas och märker att min älskade Smirnoff flaksa gått sönder.. pallade antaligen inte lufttrycket i planet.. skitliv!
Så allt stinker numera alkohol och jag vart en flaska mindre!
Men resten höll ;) hihi.. så blir till att tvätta osv imorgon!

Lite utav det som kom med mig hem, andra saker är inte lämpliga att ha på bild.. ;) haha..

Sköngrabbar. Dog lite när den här bilden blev tagen, haha..!

Danne körde hårt den kvällen.. haha, nöjdare kille med 4 liter öl i händerna ;)
Glada tjejer på Oktoberfesten ;)

Sen har jag massor med mer bilder, men dom kommer sen.. haha, alla är heller inte internetvänliga! OCh jag säger bara en sak till er som kunde följa med som inte gjorde det.. FUCK YOU! Ni missade en resa man verkligen inte kommer glömma! Så jävla roligt folk och ett otroligt alkoholintag under 10 dagar! haha ;) puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!