Hemligheter har oftast en orsak till varför de är hemligheter. Idiot.

Okej, man vet aldrig vad man kan säga till vem om vad.
Det är en sak som är så jävla säker!
Och folk som inte håller sina löften, egoism. Hatar allt just nu.
Och allt verkar hitta just mig, haha, åh, älska livet ibland alltså <3



Aja, nu va det ju inte det jag skulle skriva om! haha..
Idag hade jag först Geografi, då jag och Majja gick och köpte oss några Cheese eftersom magen hade ett stort sug efter det. haha, onyttiga livet är så himla bäst!
Efter det gick jag till körskolan och hade körlektion, efteråt gick jag på matten och "jobbade" där..
Fan, förstår inte hur fan jag kunde hamna så långt efter när jag låg före innan jag åkte till Tyskland?
Mysterium detdär alltså!
Efteråt gick jag och pluggade teori till körkortet 1,5 timme, sen gick jag och köpte godis och sen har jag spenderat kvällen hos Morten faktiskt!
Kollat på film och ätit. Riktigt skönt!
En sån kväll behövde jag verkligen, han också som det verkade!


en vanlig dag på körskolan, med musik, boken, energidryck och dator.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!