I tell myself i can handle it!

Rubriken säger mycket hur jag tänker just nu - jag ska klara det, jag ska!

Sitter just nu och lyssnar på mysmusik och ska nog snart sova tror jag!
Så jäkla trött..
Idag hjälpte jag först mamma med ett jobb, alltid kul när jag kan hjälpa till med något nyttigt :')
Sen skjutsade hon mig till Krokom så tog jag en buss därifrån till Skolan..
Hade ju Matte idag istället för Svenska, jobbade faktiskt på riktigt bra idag. Och jag började äntligen förstå lite av vad jag räknar!
Imorgon har jag prov kom jag på nu! fan, undra om man ska skita i det också, eller nej, det vill jag inte, men jag vill heller inte kugga mig som ett jävla as.!
Sen åkte jag hem, efter jag gjort lite ärenden i staden, köpte ögonbrynspensel, ögonbrynsfärg och även ett nytt headset då jag tappade bort mitt under förra utgången! jävla sopa jag är! haha..
Sen blev det ridning hos Christelle lite senare, red Stickan idag :) Så himla fina hästar hon har! Scoop som hon fått hem va också riktigt fin, har dock inte sett honom under sadel än, men han är riktigt fin att kolla på i boxen också.. ;) haha!


Imorgon ska jag ÄNTLIGEN ta bort min tandställning! :D så jävla lycklig över det! 
Så blir det mycket plugg igen, åh vad jag älskar mina kommande veckor!


Haha, älskar den här bilden. Majja, vi är bara så jäklaa snygga du o jag! :D
Anledningen till att det blev den här bilden är för att det är typ den enda jag hittade som jag har på min dator där jag visar tandställningen! Haha.. NO MORE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!