Jag saknar det.

Usch, nu när det varit en sån här fantastisk jävla dag (vädret) så saknar jag mina underbara ponnyer ännu mer!
91:an är ju iof bara utlånad, men han har det så jäkla bra där han är, så känner inte att jag ska ta hem honom för att jag vill leka med han när vädret tillåter. När det är en liten tjej som får en sån underbar tid med honom som han gett mig.
Och Remo, min finafina underbara älskade ponny, som jag sålde för några år sen... Usch, saknaden är så jäkla stor!
Självklart får jag åka och hälsa på honom, och det ska jag göra så snart jag får tiden till det!
Men jag saknar att ha en egen ridhäst hemma, att hålla igång, träna varje dag, ha något mål med, och få kämpa lite.
När man är en satsade ryttare är det faktiskt inte sådär askul att ha en 1åring som man inte kan göra något med..
Aja, jag gillar ju henne jättemycket, och jag hoppas hon blir rätt häst för mig när hon börjar ridas!


Jag är iaf riktigt less på min "ridpaus" nu, och jag vill mer än allt annat, ha en helt egen ridhäst igen.
Så tomten, jag önskar mig en häst i julklapp. Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!