just kiss me, say that you miss me.

Jag kommer aldrig glömma dig, även fast du är en idiot.




Legat och lyssnar på Justin Bieber mestadels ikväll, och legat och tänkt på gamla tider.
Det där som va innan allt förändrades, innan jag kom hem från min resa, innan jag träffade dig.
Och jag saknar det faktiskt, riktigt mycket!
men ändå känns det som att det som hänt har antingen haft en mening till varför det hänt.
Och just precis nu för tillfället, är jag så jävla glad att det gått som det gått!
Annars hade jag inte fått träffa dom udnerbara personer jag fått träffa tills nu, och hade heller inte fått det liv jag har idag. Så puss på det! :D hihi..
Synd bara att jag var tvungen att mista så mycket för att komma dit jag är idag!



Bilden har inget med texten att göra!
Det blev bara den för att jag saknar tyskland, och jag saknar sommaren...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!