Kroppen fylls av adrenalin.

Idag tog jag 20 över 9 bussen till stan.
Först 1 timmes teori på körskolan, och efteråt 2 timmars bilkörning.
Men va alldeles för trött för att kunna prestera något alls på varken bilkörningen eller teorin.
Så åkte hem och sen har jag sovit, tagit in min häst, och nu ska jag sova lite till.
Får se om jag orkar ta mig till stan imorgon, känns typ som att jag håller på att bli sjuk, men får se hur jag mår imorgon :)
Måste ju kolla efter utklädnad imorgon också, skulle egentligen gjort det idag med Ida, men jag mådde så dåligt + att jag va trött.. så jag åkte hem istället.


Menmen, så har jag träningsverk idag också! haha, så jävla underbart!
Älskar träningsverk, då känns det verkligen att man tränat dagen innan.


fefe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!