Krossa alla fönster.

Idag har varit en rätt mysig dag ändå, även fast jag haft fullt upp!
Kom in och hade först tyska, redovisning på något vi inte gjort klart, inte ens nästan! haha..
Vi tog en bild och sen pratade vi runt den, hade hoppats på att den skulle vart bättre.. Men vi gjorde det bästa ur situationen iaf! :)
Efter det blev det körskolan, och sen skolfoto.
Fick stå längst bak, längst åt höger.. döda mig.
haha, älskar alla platser jag får varje år, men jag behövde iaf inte sitta :D score!
Sen blev det "matte" och efter det gick jag tillbaka till köris :)


Nu ska jag faktiskt snart sova tror jag, ska göra lite på matten, och kanske lite körkortsplugg.
Men sen ska jag sova :)
hihi, puss på er:*

pifuo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!