Kvällen spårade och ingenting blev som planerat.

Kom till stan, åkte till Bringis och kollade lokalen så att allt va i ordning.
Sen gick jag på stan medans jag väntade på bussen till Sagis.
Där åt vi, rökte vattenpipa och pratade om både väldigt djupa saker men hade ändå så jäkla kul!
Ända till gråtkalaset bröt ut! haha, sötnosar! Älskar er!! <3


Sen tog vi bussen till stan, jag trodde jag fixat skjuts från bt till bringis, så jag hoppade av bussen där.
Och tro på fan att skjutsen sket i mig, skitliv.
Så jag gick till Olles och kollade läget där, drog in med Crille, Linda och en till , Jennie tror jag hon hette :)
Drog sedan därifrån vid 1 för att träffa Anna, Viktor och några fler.
Kvällen slutade vid 3 - halv 4 hos Anna och Amanda.


Tack ni som va så underbara igår, ni andra, dra åt helvete!

Middagen!
Fler bilder kommer sen, blogg.se är äckliga mot mig! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!