livet leker, utan tandställning! :D

Åkte in till staden idag, satt 1 timme och väntade på att få ta bort tandställningen!
Och det var det verkligen värt!
Kärringen som tog bort den va sur, som de flesta tandläkare..
Så köttade hon sönder mitt tandkött osv, men nogfan fick hon ur den och nu har jag fått en järntråd på insidan på underkäken och en plastskena till överkäken som jag ska ha dygnet runt i en vecka, och sen ska jag ha den när jag sover till jag blir ca. 25!! :o
Bara så tänderna inte flyttar tillbaka sig osv.
Sen gick jag till skolan och va med på estetisk verksamhet!
Gjorde inte så mycket, eller, vi va typ på stadsvandring! sugliv! haha..


Sen tog jag bussen till körskolan, första gången jag inte går faktiskt!
Men hade ingen lust i det här vädret.. haha, 4 stationer bort va jag framme! Latast? ja..
Så körde jag, efteråt satt jag med lite teori tills mamma och ellen kom och hämtade mig!
Nu blir det duschen och sen blir det en tidig kväll, för imorgon kommer det bli en lååång dag!
puss :*


(Ps. bild på resultatet av tänderna kommer imorgon! hihi )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!