Mannen vi ber till, han bara jävlas med oss.

Varit på skolan idag och fick jättejättemycket att göra på svenskan..
Fan vad äckligt att vara borta med skolan och komma hem och få ta igen hur mycket som helst! fml!!
Aja, kom hem och tog hand om min älskade häst iaf!

+ att jag har tvättat allt som va i min resväska, så nu ska det fan inte lukta sprit längre.. hoppas jag! ;) haha
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart lägga mig i sängen och plugga lite körkort innan jag går ut och tar in hästen! :)
Saknar tyskland förövrigt, haha ;)
Men helt underbart att få träffa mina fina underbara vänner igen, saknar er alla sötisar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!