Mys med Emsan, och wordfeud.

Kunde inte blogga igår då jag hängde med Emelie hela kvällen, slutade med att jag sov där!
haha, så jävla längesen hon va en helg i Valne då jag haft tid att umgås med henne!
Och helgerna är alltid som bäst (förutom när det är tävlingar och grymma fester) när hon är hemma och vi bara softar hemma hos henne! :)
Blev med andra ord inget pluggande för mig i helgen.. Men det kommer, det gör det.
Måste verkligen skärpa till mig snart!
Men först ska jag bara fixa den här grejen, sen kan jag ägna mig åt skolan!:)


Nu ska jag duscha och sen leta upp lite kläder jag ska ha på mig imorgon..
skolfoto ju! så skönt att man fått bort tandställningen innan det :) haha!


gfwer
Typ enda bilden jag hade på dig snygging ;) haha:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!