Öl, skratt och tyskland.

Sist jag skrev va ju för en evighet sen.. men jag har faktiskt inte haft tillgáng att sitta vid datorn nágot..
Sá ni máste kunna ursäkta att jag inte skriver sá mycket här.. MEN jag uppdaterar ju faktiskt när jag kan!

Jag har tappat räkningen pá dagar och vad vi gjort pá dagarna, sá jag skriver mer en sammanfattning av de dagarna jag inte uppdaterat. Samt slutet pá dagen jag slutade pá sist, fattar ni ;)?

Slutet pá tredje dagen vart.. känslosam? haha..
Kom till ölgárden, och ja.. där söp vi! Danne blev fullast och gick hem medans alla andra tog bussen, haha!
Den kvällen hällde jag i mig 2 liter öl, vilket jag gjort dagligen sen dess tror jag! haha
Jag tog iaf och pratade med lärarna frán Sverige den kvällen dá jag inte klarade av min tysk längre.. sá dá sa dom att det skulle ordna sig.


sen har vi varit och kollat pá olika museum och gátt varv pá varv runt München, fin stad är det, med jävligt dyra affärer!
Hittade en klocka för 2 miljoner svenska kronor, EN KLOCKJÄVEL!!! Och en sjal för över 16 tusen osv..
Sá försöker jag umgás sá lite som möjligt med min tysk, dvs att jag umgás med Danne och hans tysk mest, och Vilhelm sáklart! hihi, och brudarna när det passar! haha

Det enda vi gör här nere är att köpa alkohol och dricka öl, och gá runt i staden!
Haha, i Sverige skulle man typ fá alkoholiststämpel om man gick runt som vi gör! hahaha

Satte oss även igár typ klockan 3 pá dagen i Engelska trädgárden och rökte vattenpipa och drack öl, asmysigt! haha:)
Och pá kvällen blev det Bio!
Somnade dock pá reklamen och missade därför början av filmen till Lorenz väckte mig.. haha!

Nu ska vi nog gá pá stan med Saga och hennes tysk och sen ikväll ska jag nog ut och äta med iaf Danne och Lorenz och sen eventuellt nágra fler om dom inte planerat nágot annat.
Jag lämnar iaf min tysk hemma, hon kan fá sitta och plugga sin jävla matte medans jag gár ut och roar mig sista kvällen dá man kan gá ut och göra det man själv vill med dom man vill!

Oj, vad mycket jag skrivit.. haha, nu ska jag sluta!
PUSS :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!