Tar mitt pick och pack och drar till Tyskland några dagar!

Godmorgon finisar!

Klev upp 4, duschade och packade klart - eller ja.. allt är fortfarande inte nerpackat! 
Men vet itne riktigt vad jag ska ta med mig och så..! 
Fick ju reda på inatt att mamma och pappa inte beställt något flyg från Östersund till Sthlm, alltså måste jag ta ett tåg från östersund tidigt idag, för att komma dit en timme innan flygets avgång!
FML! 
Kommer jag hinna? Det är den stora frågan!
haha.. nej men nu ska jag äta frukost och kolla om jag hittar något jag vill ha med mig!
Ni får ju gärna vara sociala med mig under tågresan, men smsa, för jag orkar inte slösa batteri i telefonen på att prata ;) hihi
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!