Tysklandresan dag 1, 2 och 3.

Hejsan.
Tänkte skriva lite om vad vi gjort dom här dagarna jag varit här :


Dag 1.

Tágade ner till Sthlm, träffade Ville och Danne där.
Ákte flyg ner till Tyskland. När vi va framme stog Tyskarna där och tog emot oss.
Tog tunnelbanan hem och när vi kom hem ákte vi pá barnkalas där jag blev bjuden pá grillat och öl! haha, när vi kom hem därifrán gick vi nästan direkt och la oss.

Dag 2.
Ákte till Oktoberfesten och kollade lite där, vissa ákte karuseller, men eftersom jag är en sán tönt sá vágade jag inte det.. haha! Sá jag gick mest och kollade pá olika saker, va sá galet mycket folk där! Under en oktoberfest fár dom ungefär 6,5 miljoner besökare, och det är ungefär under en veckas tid!
Dá kan ni ju tänka er vad med folk det var!
När vi kom hem cyklade vi till hennes häst, en riktig ridskoleponny typ.. Jag fick rida lite och den hästen va verkligen en marddröm att rida.. suck!
När vi kom hem ákte vi tillbaka till Oktoberfesten och gick in i öltälten och köpte oss en bayersk öl! Hur gott som helst!
Jag och Saga delade pá 2 liter, men jag drack nog det mesta faktiskt! Vi satt vid nágra assköna Italienare, killar, haha, sá vi pratade rätt mycket med dom!
Efterát sá när vi skulle hem märkte jag att den där ölen tagit rätt bra!
Sá kvällen blev iallafall lyckad.


Dag 3.
Vaknade med magont, huvudvärk och fruktansvärd hemlängtan..
Duschade och sen ákte vi till Skolan.
Där fick vi veta vilka gruppen vi ska vara i under tiden vi är här.
Och självfallet fick jag en grupp där det BARA är folk jag aldrig i livet nánsin skulle prata med, Astrákiga människor. Sen va jag med pá en Italienska timme.
Seriöst, jag háller nästan pá att bryta ihop här nere..
Det är den värsta jävla resa jag varit pá. Vad som helst hade varit bättre än det här.
MEN, vi har iaf tur med vädret..!

Nu ska hon visa mig runt i denna dumma by, och sen ska vi áka iväg för att vandra en timme för att se ett ölbryggeri.. döda mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!