We are who we are.

Jahapp, nu har man nästan packat ner det mesta! haha, eller.. kanske hälften!
Jag suger på att packa faktiskt! Iallafall när det inte är så att jag ska typ flytta och ta med mig allt..
tycker det är jättejobbigt att sortera ut det man ska ha under de dagarna man ska vara borta!

Så har jag städat stallet idag också, blir kul att kolla om det är så cleant som jag lämnade det när jag kommer ut nästa gång.. Det har ju sin kunskap att kunna bli stökigt utan att jag är där, precis som mitt rum.. skitliv! haha

Aja, nu sitter jag iaf och lyssnar på skrillex och kollar lite nya tatueringar, sugen på en ny! 
Men det får nog vänta lite!



gjpoewp
blondie, kan faktiskt sakna kontraster i det blonda ibland när jag kollar i spegeln..
MEN, brunett är mer jag! :*
gwjrgprwå
there you go, det kommer komma en bättre bild någongång, men har inte orkat tagit massa kort faktiskt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!