When i grow up.

Städat rummet nu sen jag klev upp, torkat allt, tvättat fönstret, all tvätt tvättad osv.
Rätt skönt nu när det är klart faktiskt!
Så va det bara plugget kvar, och det blir lite senare!
Suttit och kollat på hastnet.se någon halvtimme nu, blir nästan lite sugen själv på att köpa någon ny.. haha!
Och något mer jag reflekterat över under tiden jag kollat, alla 1åringar som är ute på internet har alla korta manar :o
Så kommer jag här med min och har inte rört manen en enda gång sen hon föddes!
Därför känner jag nu att jag måste ut och göra något åt saken ;) haha..
Bilder kommer kanske sen på hur hon blir, min lilla tjej håller på att växa upp :') hihi..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!