Alla vill till toppen och göra karriär.

Varit i Sundsvall idag heeela dagen och shoppat med mamsen! hihi :')
Först va vi på hööks där jag fick ett nytt täcke till min hästis, nya ridbyxor, nya täckridbyxor, nya ridstrumpor och en väska för alla mina hästsaker när jag åker till Tyskland osv!
Sen drog vi in på IKEA och där fick jag påslakarn och prydnadskuddar, tänk om jag bara kan börja bädda sängen också! haha, så fick jag gardiner också! Ska ju renovera mitt rum så småningom! hihi :)
Sen drog vi på Birsta city, där fick jag ett par svarta Jeans, en Kavaj, en halsduk, en väska och.. sen tror jag inte det va mer faktiskt!
och mat i mängder! haha, mamma vet hur hon ska göra sin älskade dotter glaaad :)
Tack mamma, du är bäst! <3



gjrgjråe
Chardonnay's nya täcke, lite stort.. men hon växer väl i det! :)
fewkgpkew
Svarta Jeans från Rut m. fl. 299 kronor (?)
köpt på H&M 199 Kronor.
väska köpt på accent.
köpt på hööks.
ridtäckbyxor köpta på hööks.
ridbyxor köpta på hööks.
ridstrumpr 99 kronor/par.
Och halsduken ligger kvar i bilen, så den får ni inget kort på! hihi! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!