Blä.

Usch och fy säger jag bara!
Telefonen har fått spel och helt plötsligt börjar den lagga som en tok, sen blir den ashet så man knappt kan hålla i den, då måste jag stänga av den tills den svalnar och sen starta den igen, tills den börjar lagga osv...
Blir så jävla less! så måste man lämna in den också! haft den inte ens en månad, eller kanske är en månad nu, men same shit, alldeles för kort tid för att den ska börja lagga och bli stekhet iaf!


Så har min dator fått virus också och laggar den med 24/7, facebook är äckligt och laggar lika mycket som alltid och vägrar funka, + att jag har förlorat de 2 senaste spelen på wordfeud! FML!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!