Finväder!

Klev upp, och åkte ner till Nälden och red Juni. Blev en lite längre runda idag, med mycket galopp och övergångar :)
Älskar vädret idag om man ska jämföra med tidigare i veckan.
Jag tror nästan jag ska ta och låna systers häst och ta med min häst som handhäst och gå ut på en kortare runda här hemma bara för att lilltjejen ska få se lite :)


Blir förövrigt så less att inget ska bli som man planerar.
T.ex våra klassfester, tjejmiddagar osv, vi bestämmer att vi ska göra något en helg, peppar upp oss som tusan under veckan, och när dagen är kommen börjar alla ställa in, så blir det jätte tjorvigt.. aja, jag stannar hemma ikväll iaf!
Men ska ut i finvädret nu, efter jag ätit lite lunch :) hihi, puss på er! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!