För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Idag blev en kort, och helt onödig resa in till staden.
Kom dit, och fick höra av läraren att vi kunde åka hem och jobba.. åh, vad jag älskar att bo på landet <3
Aja, som tur var så var min syster och skulle köpa soffa, så jag tog mig hem rätt snabbt med henne ändå!
Tack Malin! :)
När jag kom hem satte jag mig och började skriva på en bokrecension som skulle vara klar ikväll vid 00.00.
Kom inte på ett skit att skriva, så efter 2 timmar, och 3 meningar så gav jag upp mitt försök och gick ner och åt och bytte om istället, och klockan 6 åkte jag och Christelle upp till wången och red lite :)
Red både Stickan och Juni idag, riktigt mysiga hästar.
Och OJ vad jag saknat att rida i ridhus! så jäkla skönt!
När jag kom hem hade jag däremot mycket mer skrivlust och nu efter 2 A4 kände jag mig nöjd och har nu skickat in det till läraren. I TID! :D
Wohoo! äntligen!
nu är det bara att börja på nästan sak - städa rummet!
Sovmorgon imorgon också, så det blir skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!