Galen dag.

Idag åkte jag in till stan så jag va där klockan 9 och tog och körde lite på körskolan, efteråt satt jag en hel timme och pluggade teori, +poäng till mig. Jag ska allt visa min körskolelärare att jag faktiskt kommer klara det här!
Sen gick jag och åt med Ida och Moa, ni är underbara flickor! Ni gör verkligen mina dagar så otroligt mycket bättre <3
Efteråt hade vi genomgång i estetisk verksamhet, boooring, men vi fick iaf sluta galet mycket tidigare!
Så jag åkte hem, och sen åkte jag till Christelle och red :)
Efteråt åkte jag och pappa till stan och övningskörde och nu är jag astrött, nyduschad och tänker sova.


Riskettan imorgonbitti!
Wish me luck!:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!