Hoppas du hör mig, vart du än är.

Började ju dagen med Tyska idag, haha, längtar faktiskt lite till München nu!
Inte så länge kvar ju, så det blir nog askul!
Sen på Matteprovet gick det faktiskt bättre än jag trott! Så jag har en bra känsla efter det iaf!
Efter skolan gick jag på stan lite med Ida och Moa tills bussen kom.
Sen har jag bara tagit det lugnt här hemma, hästarna är redan inne, men ska nog snart ut och ge dom kvällsmaten också!


+ att jag måste läsa klart mina 2 kapitel ur boken, flyga drake!
Den har faktiskt varit riktigt bra, och det är nog bra att det vart en bra bok eftersom jag nästan aldrig läser annars!


Fjortis, BOYAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!