I am a volcano.

Pga Ida så ska jag försöka komma igång med bloggningen igen, så det är henne ni får skylla att jag börjar igen ;) haha
Har faktiskt inte haft tid för bloggen på senaste, har fullt upp med skolan, körskolan, hästarna osv.. Så hinner och orkar inte tänka på någon blogg direkt!



Idag hade vi sovmorgon på skolan, så jag började dagen med att ta ut min kära häst i hagen och sedan åkte jag direkt till Christelle och drog ut och red en sväng!
Red Juni, så himla fin häst. Tack Christelle för att jag får hjälpa dig med dina hästar! haha
Sedan åkte jag till stan, åt med pauline och sedan hade vi Estetisk verksamhet. Dans.. haha, något jag är fruktansvärt värdelös på, 0 taktkänsla osv..
Sen tog jag direkt bussen hem, tänkte att det skulle bli skönt att komma hem tidigt, mocka, plugga lite och sen kunna gå och lägga sig tidigt..
Men när bussen precis lämnat staden ringde mamma och sa att vi skulle äta på Eastern idag, så jag åkte till Nälden och där hämtade mamma upp mig så åkte vi till staden igen..
Haha, kom hem, så ringde wilma, och nu har jag precis kommit in ifrån stallet och ska duscha..
Blir inte så jättemyket plugg ikväll.. orkar inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!