If I hurt you then I hate myself.

Folk gör misstag, alla gör misstag nångång.
Jag har försökt att vara så perfekt för dig jag kan, men gjorde ett snedsteg, och nu hatar du mig.
Att gå från att vara bästa vänner, till att bli någon du inte ens vill se längre är den värsta känsla jag varit med om.
Visst, du och jag har bråkat en hel del fram och tillbaka, med alltid blivit lika bra vänner i slutändan.. jag hoppas det blir likadant med det här.
Jag vet att jag gjorde ett misstag, jag ångrar mig sjukt. Det gjorde jag redan innan du fick reda på det.
Att du inte fick höra det ifrån mig var ännu ett misstag, jag skulle berättat för dig, inte hon.
Jag ville berätta, men kunde inte, ibland är allt så mycket bättre om det bara glöms bort..


Fyfan vad jag hatar det här, jag vill bara kunna spola tillbaks tiden från det att jag kom tillbaka till Sverige igen efter Tyskland.. Skulle gjort allt annorlunda, då skulle jag inte hamnat här där jag är idag.
Förlåt, jag kan inte säga det nog många gånger. Men du verkar inte lyssna. Men.. förlåt!



Sister Hazel – Your Winter - Acoustic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!