Jag saknar dig, varför kan du inte bara komma tillbaka?..

Glömde blogga igår, så skriver nu istället om gårdagen:


Åkte till skolan, hade Geografi, dvs hängde på Biblioteket med Majja för att hitta information om Östersunds husdekorationer, jag vet, alldeles för spännande!
Sen åt vi, och efter det hade jag Matte, prov på måndag, fml!
Alltså, alla säger att Matte A ska vara så jävla lätt, och jag tycker det är assvårt! haha, hur fan ska jag klara matte B?
Aja, det blir ett senare problem ;) Efter skolan hängde jag på stan med Ida och Wille :)
På vägen hem stannade jag i nälden och drog ut och red på finafina Juni!
Kom hem, gick ut i stallet och tog hand om min egna lilla finhäst, sen gick jag faktiskt in och la mig och kollade på solsidan!
Somnade rätt snabbt också, var heelt slut!


Nej nu ska jag klä på mig och sen åka till nälden för att rida igen, och sen blir det nog tjejmiddag, om jag orkar med det. haha, måste plugga och sova i helgen känner jag, inte festa..



jojå
Haha ungefär såhär kul hade jag och Majja på bibblan ;) hihi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!