Jag ska sakna dig imorgon.

Idag har jag haft fullt upp, typ!
haha, först hade jag ju Tyska, satt mest och spelade Wordfeud och pratade om tysklandresan med Danne hela lektionen.. rätt skönt faktiskt!
Efter det hade jag matte, fml!
Seriöst, prov nästa fredag och jag kommer aldrig lära mig det jag håller på att läsa om nu!
Aja, efter skolan drog jag och Majja iaf till Frisörmästarna och bokade färgningstid imorgon!
Så då blir det brunett, äntligen!
Efteråt gick vi till Hobby boden och köpte en halloweendräkt till Majjsen! Snart det ju! fan, måste börja tänka på vad man ska klä ut sig till iår ju! kanske lite smartare om man köper det då än väntar till sista dagen som förra året.. haha!


Aja, sen gick jag på stan lite med mamma och Ellen, så åt vi middag på Max. Inget att klaga på alltså!


Nej nu ska jag lägga mig och plugga matte och lyssna på bättre musik tillsammans med Katten!
puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!