Jag vill älska dig, och jag vill slå ihjäl dig.

Efter att haft en riktigt tung helg så va det både skönt och riktigt hemskt att komma tillbaka till skolan.
Hade först Tyska, och seriöst, vi går steg 4, och går fortfarande igenom saker som att presentera sig osv.
Vissa vill kanske faktiskt lära sig något nytt? :o
Aja, börjar bli lite smått pepp på tyskland nu iaf!


Sen hade vi matte, och jag är glad över att jag ligger lagom i planeringen, även fast jag bara gör a-uppgifterna. Men hellre det och ligga med i planeringen än att kämpa på med b och c och köra fast på massa tal!
Efteråt blev det körskolan, och jag tänker inte berätta hur det går för mig där, det är min hemlis!
hihihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!