Lite om vad jag gjort de senaste dagararna.

Har haft för fullt upp för att blogga, så skriver lite nu om vad som hänt!
I Torsdag va jag ledig, och sen på kvällen hade vi möte på skolan om Tyskland.
Åker ju dit nästa Söndag med tyskaklassen! Ska bli riktigt roligt!
Fick veta hur vårat schema kommer se ut osv, ska ju även åka på oktoberfesten en dag! :D
Galet!


Fredagen hade jag heldag i skolan, eller.. heldag och heldag.. va ju tvungen att dra iväg efter halva mattelektionen för att fixa pass och leg. Passet går ut dagen då vi åker hem ifrån Tyskland, så kan vara bra att fixa det lite innan! ;)
Så hade vi även Barcelonamöte med samhällsklasserna!
Vi kommer börja dagarna klockan 8, så ska vi då läsa Filosofi A tills klockan 12, efter klockan 12 ska vi göra olika studieresor och evetuellt kolla på en Barcelona - real madrid match på den där stora arenan dom har i Barcelona!
Och klockan 5 får vi fritt och får göra vad vi vill!
Kommer bli galet kul, och kunde inte bli mer pepp nu, även fast vi åker 20 April kan jag inte annat än att längta sönder!


Sen efter jag fixat pass och hämtat ut min lön så åkte jag och Elin hem till henne och duschade och började dricka lite där.
Vid 10 va vi inne på O'Learys och där hade vi en galet rolig kväll!
Mindre kul nu dagen efter då man är bakis som en ko, och märker att man handlade upp hela sin lön förutom 50 kr på krogen igår. Skitliv! Jag som skulle ta en "billig" kväll där!


Aja, nu (Lördag) så sitter jag hemma, min lillasyster tvättade alla mina smutskläder igår, så nu ska jag byta lakan i sängen och dammsuga, och sen blir det filmmys @ my place!
puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!